Бренд SOVA привернув увагу 5 млн людей до жіночих грудей: результати рожевого проєкту

Цього року ювелірний дім SOVA став партнером Благодійного фонду "Квітна" та створив лімітований рожевий браслет. Усі кошти з продажу прикраси спрямували на підтримку роботи Пересувної медичної платформи.

"Метою нашої благодійної ініціативи було зібрати кошти на підтримку роботи Мобільної медичної платформи у жовтні. За цей місяць жінки з деокупованої Чернігівської області та Білоцерківського району мали змогу безкоштовно пройти обстеження… Сотні браслетів були розкуплені в різних містах України вже за кілька тижнів. Завдяки цьому нам вдалося продовжити підтримку роботи Платформи і в інших населених пунктах. Загалом нам вдалося зібрати більш ніж 300 000 грн", — розповіла директорка з маркетингу SOVA Христина Башлій.

Бренд SOVA привернув увагу 5 млн людей до жіночих грудей: результати рожевого проєкту

В підтримку благодійної ініціативи, ювелірний дім SOVA також презентував відеопроєкт "Це груди", аби ще більше жінок могли дізнатися про важливість турботи про себе. У цьому спецпроєкті героїні, що побороли діагноз, а також лікар-мамолог відповідають на питання, які цікавлять тисячі жінок. Переглянути відео можна за посиланням.

Проєкт підтримали чимало лідерів думок, серед яких Тетяна Парфільєва, Таня Пренткович, Наталі Литвин, Емма Антонюк, Джамала, Наталя Могилевська, Надія Матвєєва, Ірина Сопонару, Наталія Денисенко та багато інших.

Бренд SOVA привернув увагу 5 млн людей до жіночих грудей: результати рожевого проєкту

Завдяки проєкту бренду SOVA та БФ "Квітна" вдалося звернути увагу більш ніж 5 мільйонів жінок на питання турботи про себе та донести меседж важливості регулярних обстежень.

Пересувна медична платформа зможе продовжувати свою роботу та надавати безкоштовні обстеження для жінок, які дуже цього потребують.

Зазначимо, у Платформі жінки можуть пройти первинні мамологічний та гінекологічний огляди, а також УЗ-діагностику органів малого тазу та молочних залоз. Це базовий чек-ап жіночого здоров’я, який необхідно виконувати мінімум раз на рік кожній жінці.

Ювелірний дім SOVA презентував відеопроєкт "Все про жіночі груди та їх здоров'я"